Ga naar de inhoud

We hechten belang aan uw privacy

We gebruiken cookies om de functionaliteit van de website te optimaliseren en u de best mogelijke ervaring te bieden. Klik op “Cookies accepteren” om alle cookies te aanvaarden of stel zelf uw voorkeuren in. Meer weten? Lees meer over ons cookiebeleid.

Uw voorkeuren

Herpositioneren van de
merkidentiteit

Een rebranding kan je bedrijf helpen om relevant te blijven, een nieuw imago te vormen en beter in te spelen op de behoeften van je klanten. Siesqo creëert een nieuwe, frisse uitstraling die je bedrijf niet enkel versterkt, maar ook je klanten een reden geeft om zich met jouw bedrijf te identificeren.

VOOR Stadsbader oud logo
NA Stadsbader nieuw logo

Leg een solide basis voor succes.

Een nieuwe look zorgt voor hernieuwde energie binnen jouw bedrijf.

Meer impact met een nieuw bedrijfsimago

Een herpositionering vraagt om strategische keuzes en een sterke merkvisie. Door een consistente, herkenbare visuele identiteit te ontwikkelen en helder te communiceren, leg je een solide basis voor succes. Een nieuwe look kan niet alleen voor hernieuwde energie zorgen binnen je bedrijf, maar kan ook de relatie met je klanten versterken en nieuwe doelgroepen aanspreken.

Meer impact met een nieuw bedrijfsimago
Meer impact met een nieuw bedrijfsimago

Een rebranding kan voor een bedrijf veel voordelen opleveren en wordt vaak overwogen wanneer er een strategische verandering nodig is om beter aan te sluiten bij de markt, klanten, en bedrijfsdoelen.

Verbeteren van de merkidentiteit en -positie

Verbeteren van de merkidentiteit en -positie

Als je merk niet meer aansluit bij je visie, missie of doelgroep, kan een rebranding helpen om een sterkere, vernieuwde merkidentiteit te creëren. Hiermee kun je je bedrijf opnieuw positioneren en je onderscheiden van de concurrentie.

Nieuwe doelgroepen aantrekken

Nieuwe doelgroepen aantrekken

Soms willen bedrijven een nieuwe doelgroep bereiken of zich op een andere demografische groep richten. Een rebranding kan helpen om je imago aan te passen zodat je aantrekkelijker bent voor deze nieuwe klanten.

Moderniseren van een verouderd imago

Moderniseren van een verouderd imago

Als je merkt dat je visuele stijl of branding verouderd aanvoelt, kan een rebranding je imago weer fris en actueel maken. Dit kan vertrouwen wekken bij klanten die anders misschien zouden kiezen voor concurrenten met een moderner uiterlijk. Ook bij een bedrijfsovername kan een rebranding interessant zijn.

Weerspiegelen van interne veranderingen

Weerspiegelen van interne veranderingen

Bedrijven evolueren, breiden uit en veranderen. Misschien heb je nieuwe producten of diensten toegevoegd, of is er een verandering in je bedrijfscultuur geweest. Een rebranding kan helpen om deze nieuwe richting of waarden te communiceren, zodat klanten weten waar je bedrijf voor staat.

Beter inspelen op concurrentie

Beter inspelen op concurrentie

De markt verandert continu, net als de concurrentie. Met een rebranding kun je strategisch inspelen op veranderingen in je sector, nieuwe trends omarmen en opvallen in een competitieve markt.

Start jouw groei

Ontdek wat Siesqo voor jou kan betekenen.
Samen bouwen we aan jouw succes. 

VOOR Deman oud logo
NA Deman nieuw logo

We ontwikkelen een sterk en visueel merk.

Onze knowhow is een troef die u kan uitspelen in uw communicatie.

Een betere herkenning in de markt

Mensen beoordelen merken vaak onbewust op hun visuele uitstraling. Een professionele en doordachte grafische stijl kan bijdragen aan het opbouwen van vertrouwen en professionaliteit. Een groot deel van de interactie met klanten verloopt tegenwoordig digitaal. Een grafische herpositionering kan je visuele stijl optimaliseren voor online gebruik, zoals op social media en websites. Heldere visuals en modern design trekken meer aandacht en kunnen het engagement van klanten verhogen.

Een betere herkenning in de markt
Een betere herkenning in de markt

Een rebranding voor jouw bedrijf?

We gaan voor een lange termijn visie om het marktaandeel 
te vergroten en nieuwe klanten aan te trekken.

SUYS oud logo

Grondige doorlichting

Bij een rebranding begint het proces met een grondige doorlichting van alle huidige communicatie van het bedrijf. Dit is een cruciale stap om een helder overzicht te krijgen van alle elementen die onze aandacht en eventuele aanpassingen nodig hebben. Door eerst een inventarisatie te maken van alle bestaande communicatie-uitingen zoals de huisstijl, website,… tot gedrukte materialen zoals brochures, verpakkingen – creëren we een duidelijk beeld van hoe het merk op dit moment wordt ervaren.

Een krachtig merk

Door deze doorlichting in kaart te brengen, hebben we een overzicht van alle onderdelen die moeten worden aangepakt. Dit vormt de basis voor een gericht rebranding-traject waarbij we stap voor stap zorgen dat alle communicatie-uitingen in lijn worden gebracht met de nieuwe merkidentiteit. Zo bouwen we aan een vernieuwd, consistent en krachtig merk dat herkenbaar en aantrekkelijk is voor zowel bestaande als nieuwe klanten.

SUYS nieuw logo
SUYS branding

Herkenbaarheid opbouwen

We zorgen dat alle marketingmaterialen zoals brochures, visitekaartjes, verpakkingen en advertenties dezelfde stijl hanteren. Dit helpt bij het opbouwen van herkenning en zorgt ervoor dat jouw klanten de nieuwe merkstijl makkelijk kunnen herkennen.

Een visueel concept

Een succesvolle herpositionering vraagt om een samenhangend concept dat in alle visuele aspecten terugkomt. Een nieuwe look moet aantrekkelijk zijn op alle platforms, zowel offline als online. We werken aan een sterke en herkenbare uitstraling in een dynamische markt.

SUYS cyclocross

Highlights.

Meer projecten

Start jouw groei

Ontdek wat Siesqo voor jou kan betekenen.
Samen bouwen we aan jouw succes. 

Start jouw groei